Zakup samochodu osobowego typ bus do przewozu osób niepełnosprawnych
Urząd Zamówień Publicznych ZP-400
Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa
Zakup samochodu osobowego typ bus do przewozu osób niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I. ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylanka, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. (91) 578 85 21, fax (91) 578 85 20.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
-
Osoba do kontaktów w imieniu zamawiającego: Joanna Baszak, joanna_baszak@kobylanka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup samochodu osobowego typu bus do przewozu osób niepełnosprawnych
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-
Dostarczony samochód musi posiadać właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z odnośnymi normami, parametry techniczne i wyposażenie nie gorsze niż podane przez Zamawiającego w opisie technicznym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
-
Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (produkcja 2008 r.), wykonany w pierwszym gatunku.
-
Na oferowany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli gwarancji:
-
Na podzespoły i silnik na okres 2 lat z możliwością przedłużenia o kolejne 2 lata (odpłatnie)
-
Gwarancja antykorozyjna na okres 6 lat
-
Gwarancja na powłokę lakierniczą nie mniej niż 3 lata
-
Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne i lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
-
Do samochodu musi być dołączona dokumentacja, umożliwiająca jego zarejestrowanie.
-
Wykonawca zobowiązany jest do obsługi serwisowej przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji i w okresie pogwarancyjnym.
-
Punkt obsługi serwisowej oddalony maksymalnie o 50 km od siedziby Zamawiającego.
-
Przeglądy i wymiana części eksploatacyjnych powinna następować co 30 000 km lub co 1 rok.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34.12.0000-4 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia 15.12.2008 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
I. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
-
Warunkami ubiegania się Wykonawcy o zamówienie są:
-
Spełnianie wymogów określonych w art. 22. ust. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych:
-
Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
-
Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia polegającego na wykazaniu się dostawą, co najmniej 10 pojazdów odpowiadających swoim rodzajem pojazdowi, który stanowi przedmiot zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych.
2) Spełnienia warunków określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności oferty wg formuły spełnia - nie spełnia.
II. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
-
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
-
Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Aktualnych zaświadczeń właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczeń, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych złożone na podstawie art. 44 Prawa Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3.
-
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykorzystania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
-
Wykaz dostaw, co najmniej 10 pojazdów odpowiadających swoim rodzajem pojazdowi, który stanowi przedmiot zamówienia, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4,
-
Dokumenty potwierdzające, że pojazdy wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie.
-
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
-
Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (art. 809 Kodeksu Cywilnego). Wartość polisy winna być równa lub wyższa sumie wartości złożonej oferty w odniesieniu do jednego zdarzenia.
-
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
-
Świadectwo/a homologacji samochodu szesnastoosobowego służącego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim w chwili realizacji zamówienia wraz z fakturą.
-
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w:
-
Ust. 1 i ust. 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że
-
Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
-
Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
-
Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 i 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
-
Ust. 4 - może zamiast świadectwa homologacji złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
-
Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania dodatkowe:
-
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy na realizację zadania do przedstawienia umowy regulującej współpracę wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne.
-
Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno zostać przedłożone wraz z ofertą.
Uwaga: Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem.
-
Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy , należy wpisać dane dotyczące Wykonawców, a nie pełnomocnika.
-
Dokumenty, o których mowa w II ust. 1 każdy Wykonawca występujący wspólnie przedstawia oddzielnie.
-
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl
IV.3.2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kobylance ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka pokój nr 24, lub drogą elektroniczną - joanna_baszak@kobylanka.pl
IV.3.3) Termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 9:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Kobylance, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka.
IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie (PDF, 81.42Kb) | 2008-10-03 10:33:00 | 70 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zal1 opis techniczny (PDF, 51.87Kb) | 2008-10-03 10:35:27 | 239 | |
zal2 formularz ofertowy (PDF, 54.71Kb) | 2008-10-03 10:35:27 | 217 | |
zal3 oswiadczenie (PDF, 49.62Kb) | 2008-10-03 10:35:27 | 168 | |
zal4 wykaz dostaw (PDF, 41.12Kb) | 2008-10-03 10:35:27 | 181 | |
zal5 wzor umowy (PDF, 66.45Kb) | 2008-10-03 10:35:40 | 239 | |
siwz (PDF, 105.71Kb) | 2008-10-03 10:33:00 | 257 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
uniewaznienie przetargu (PDF, 55.77Kb) | 2008-10-22 09:48:52 | 100 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Joanna Baszak Data wytworzenia:
03 paź 2008
Osoba dodająca informacje
Adam Hendzel Data publikacji:
03 paź 2008, godz. 10:33
Osoba aktualizująca informacje
Adam Hendzel Data aktualizacji:
09 sty 2009, godz. 10:19