Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację świetlicy wiejskiej w miejscowości Reptowo z finansowaniem inwestycji przez okres 10 lat.
Przejdź do załącznikówWykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację świetlicy wiejskiej w miejscowości Reptowo z finansowaniem inwestycji przez okres 10 lat.
Numer ogłoszenia: 147869 - 2008; data zamieszczenia: 02.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylanka, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 57 88 521, fax 0 91 57 88 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych obejmujących modernizację świetlicy wiejskiej w miejscowości Reptowo z finansowaniem inwestycji przez okres 10 lat..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i umożliwienie Zamawiającemu spłatę wykonanych robót budowlanych w ratach przez okres 120 miesięcy licząc od daty wystawienia pierwszej faktury.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.40.00.00-1, 45.26.27.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.00.00-0, 45.42.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.51.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.000 pln.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Warunki ogólne. 2.1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 2.2. Warunki szczegółowe opracowane w oparciu o art. 22 ust 1 pkt 1-3 ustawy. 2.2.1. W ramach warunków szczegółowych dotyczących potencjału ekonomiczno-finansowego Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 2.2.2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać w ofercie, że będzie dysponował Kierownikiem budowy dysponującym uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 2.2.3. Doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania (lub w okresie krótszym, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto polegającą na modernizacji, przebudowie, rozbudowie bądź budowie obiektu budowlanego (mieszkaniowego, mieszkaniowo-biurowego, administracyjnego itp.) w systemie finansowania inwestycji przez instytucję finansową.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.3. Weryfikacja wskazanych powyżej warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do siwz) oraz na podstawie następujących dokumentów: 2.3.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3.3. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 2.2.1. ogłoszenia. 2.3.4. Informacji o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.2.2 ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3.5. Informacji o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy), zawartej na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 2.2.3. ogłoszenia. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Wysokość marży doliczanej do stawki referencyjnej WIBOR 1M - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kobylance, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, pokój nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta, Urząd Gminy w Kobylance, ul. Szkolna 12, 73- 108 Kobylanka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zal 1-oswiadczenie wykonawcy (PDF, 40.41Kb) | 2008-07-07 07:40:58 | 183 | |
Zal 2-potencjal kadrowy przewidziany do realizacji zamowieniay (PDF, 42.08Kb) | 2008-07-07 07:40:58 | 198 | |
Zal 3-doswiadczenie wykonawcy (PDF, 43.22Kb) | 2008-07-07 07:40:58 | 215 | |
kosztorysy (ZIP, 566.60Kb) | 2008-07-04 10:30:14 | 198 | |
projekt budowlany (ZIP, 34.43Mb) | 2008-07-04 10:30:14 | 207 | |
projekt instalacja elektryczna (ZIP, 17.66Mb) | 2008-07-04 10:30:14 | 166 | |
projekt instalacja wewnetrzne (ZIP, 27.53Mb) | 2008-07-04 10:30:14 | 155 | |
projekt instalacje zewnetrzne (ZIP, 19.57Mb) | 2008-07-04 10:30:14 | 183 | |
SIWZ-modernizacja A wietlicy (PDF, 180.16Kb) | 2008-07-03 13:31:05 | 212 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
uniewaznienie postepowania (PDF, 57.80Kb) | 2008-08-13 15:54:56 | 16 | |
zawiadomienia o wynikach postepowania (PDF, 102.07Kb) | 2008-09-08 07:37:52 | 21 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Adam Hendzel Data wytworzenia:
03 lip 2008
Osoba dodająca informacje
Adam Hendzel Data publikacji:
03 lip 2008, godz. 13:31
Osoba aktualizująca informacje
Adam Hendzel Data aktualizacji:
08 wrz 2008, godz. 07:37