Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Kobylance

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

ZARZĄDZENIE Nr 136/2015 w sprawie powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia czynności przetargowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania nawierzchni drogowej w ciągu ul. B. Chrobrego w Morzyczynie.

ZARZĄDZENIE Nr 136/2015

WÓJTA GMINY KOBYLANKA

z dnia 19 października 2015 r.

w sprawie powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia czynności przetargowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania nawierzchni drogowej w ciągu ul. B. Chrobrego w Morzyczynie.

 

Zamówienie publiczne realizowane w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.186.000 euro, na podstawie art. 10 ust. 1
i art. 39 i następnych, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - dalej ustawy Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy Pzp, pn. „Wykonanie nawierzchni drogowej w ciągu ul. B. Chrobrego
w Morzyczynie”
.

Zamówienie realizowane jest w oparciu o środki finansowe własne Gminy Kobylanka.

 

Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst: Dz. U. z 2015 r., poz. 1515.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuje się komisję przetargową w składzie:

Przewodniczący:  Jolanta Kazberuk – Sekretarz Gminy Kobylanka

Sekretarz:  Leszek Stencel – inspektor  ds. zamówień publicznych, pozyskiwania funduszy oraz inwestycji

Członek: Iwona Wróbel – Kierownik Referatu Inwestycyjno-Komunalnego

 

§ 2. Komisja przetargowa otrzyma następujące dokumenty dla potrzeb przeprowadzenia postępowań, tj.:

  1. ogłoszenie o przetargu nieograniczonym i zaproszenie do złożenia oferty,
  2. specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami,
  3. wniosek o wszczęcie postępowania, z wyszczególnioną kwotą, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień,
  4. druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia postępowania.

§ 3. Do zadań komisji przetargowej będzie należało:

  1. ocena złożonych ofert pod względem formalnym i merytorycznym,
  2. rozpatrywanie ofert niepodlegających odrzuceniu i ocena ich zgodnie z kryteriami przyjętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszeniu do składania ofert,
  3. przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
  4. przyjmowanie i analiza wnoszonych odwołań wraz z przygotowaniem projektu odpowiedzi na odwołania,
  5. sporządzenie odpowiedniej dokumentacji wg. druków ZP.

 

§ 4. Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr  66/2014 Wójta Gminy Kobylanka z dnia 23 lipca 2014 r.
w sprawie zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad realizacji zamówień publicznych wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylanka oraz innych jednostkach organizacyjnych Gminy Kobylanka.

 

§ 5.1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.

2. Komisja dokona opublikowania ogłoszenia o wynikach postępowania, po zatwierdzeniu protokołu przez Wójta Gminy Kobylanka.

3. Komisja zakończy pracę po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą.

 

§ 6. Niezbędną obsługę pracy Komisji zapewni p. Leszek Stencel.

 

§ 7. W uzasadnionych przypadkach upoważnia się Przewodniczącego komisji do zasięgania opinii innych ekspertów lub biegłych.

 

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Wójt Gminy

Mirosław Przysiwek

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Krzysztof Flejszman

Data wytworzenia:
23 paź 2015

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Flejszman

Data publikacji:
23 paź 2015, godz. 14:15

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Flejszman

Data aktualizacji:
23 paź 2015, godz. 14:15