Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kobylanka dla obszaru położonego pomiędzy ulicami Szczecińską w miejscowości Kobylanka i Morzyczyn, ul. Jeziorną w Kobylance a droga powiatową nr 1705Z Jęczydół - do byłej drogi krajowej nr 10.
Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kobylanka dla obszaru położonego pomiędzy ulicami Szczecińską w miejscowości Kobylanka i Morzyczyn, ul. Jeziorną w Kobylance a droga powiatową nr 1705Z Jęczydół - do byłej drogi krajowej nr 10.
Numer ogłoszenia: 55416 - 2009; data zamieszczenia: 10.03.2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylanka , ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 57 88 521, faks 0 91 57 88 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kobylanka dla obszaru położonego pomiędzy ulicami Szczecińską w miejscowości Kobylanka i Morzyczyn, ul. Jeziorną w Kobylance a droga powiatową nr 1705Z Jęczydół - do byłej drogi krajowej nr 10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Kobylanka dla obszaru położonego pomiędzy ulicami Szczecińską, Jeziorną a drogą powiatową nr 1705Z w obrębach Kobylanka, Morzyczyn, Jęczydół..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.22.20.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) wykonali w ciągu ostanich dwóch lat minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzory, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: - o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobylanka, pokój nr 3 ul. Szkolna 12 73-108 Kobylanka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta, Urząd Gminy Kobylanka, ul. Szkolna 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie (PDF, 89.07Kb) | 2009-03-11 09:15:46 | 69 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
siwz (PDF, 678.97Kb) | 2009-03-11 09:15:46 | 196 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Odpowiedz na zapyania (PDF, 45.36Kb) | 2009-03-13 11:22:40 | 62 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
uniewaznienie postepowanoa (PDF, 68.63Kb) | 2009-04-27 13:48:34 | 55 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Beata Domaradzka Data wytworzenia:
11 mar 2009
Osoba dodająca informacje
Adam Hendzel Data publikacji:
11 mar 2009, godz. 09:15
Osoba aktualizująca informacje
Adam Hendzel Data aktualizacji:
27 kwi 2009, godz. 13:48