Opracowanie studium wykonalności, przygotowanie wniosku o dofinansowanie oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z procedurami FIDIC nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Morzyczynie wraz z budową kanalizacji sanit
Przejdź do załącznikówNumer ogłoszenia: 253977 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 183670 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylanka, ul. Szkolna, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 57 88 521, fax 0 91 57 88 520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium wykonalności, przygotowanie wniosku o dofinansowanie oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z procedurami FIDIC nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Morzyczynie wraz z budową kanalizacji sanitarnej w gminie Kobylanka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje cztery etapy: Etap I - Opracowanie Studium Wykonalności inwestycji, które będzie załącznikiem do wniosku o dofinansowanie inwestycji z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Etap II - Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej (wniosku o dofinansowanie) do Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2007-2013, Etap III - Przygotowanie dokumentacji do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych objętych inwestycją, Etap IV- świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad prowadzoną inwestycją zgodnie z procedurą FIDIC.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.40.00-7, 74.26.20.00-3, 74.13.15.00-1.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 144000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycji Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 144000
- Oferta z najniższą ceną: 144000 / oferta z najwyższą ceną: 420000
- Waluta: PLN.
Załączniki do pobrania
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
udzielenie zamowienia (PDF, 71.57Kb) | 2008-07-07 08:49:42 | 51 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Beata Domaradzka Data wytworzenia:
19 gru 2007
Osoba dodająca informacje
Adam Hendzel Data publikacji:
19 gru 2007, godz. 13:28
Osoba aktualizująca informacje
Adam Hendzel Data aktualizacji:
07 lip 2008, godz. 08:49