Kredyt bankowy na uzupełnienie finansowania inwestycji – Budowa promenady ścieżki edukacyjnej nad jeziorem Miedwie wraz z przebudową mola i zapleczem artystycznym GOK w Kobylance wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędnymi mediami
Urząd Zamówień Publicznych ZP-400
Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa
„Kredyt bankowy na uzupełnienie finansowania inwestycji - Budowa promenady ścieżki edukacyjnej nad jeziorem Miedwie wraz z przebudową mola i zapleczem artystycznym GOK w Kobylance wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędnymi mediami”
Numer ogłoszenia: 180849 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I. ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylanka, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. (91) 578 85 21, fax (91) 578 85 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
- Osoba do kontaktów w imieniu zamawiającego: Daniel Urbańczyk, daniel_urbanczyk@kobylanka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Kredyt bankowy na uzupełnienie finansowania inwestycji - Budowa promenady ścieżki edukacyjnej nad jeziorem Miedwie wraz z przebudową mola i zapleczem artystycznym GOK w Kobylance wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędnymi mediami”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje kredyt bankowy na uzupełnienie finansowania inwestycji „Budowa promenady ścieżki edukacyjnej nad jeziorem Miedwie wraz z budową mola i zapleczem artystycznym GOK w Kobylance wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędnymi mediami”. Kwota kredytu - 541.065,00 PLN, Okres kredytowania - od dnia podpisanej umowy kredytowej do dnia 31.05.2021 r.; Okres karencji - do dnia 31.03.2008 r.; Harmonogram spłat: spłata rat kapitałowych w okresach kwartalnych, począwszy od dnia 31.03.2008 r. do dnia 31.05.2021 r.; Kredyt płatny w 54 ratach; Spłata odsetek: odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane za okresy 3-miesięczne od kwoty aktualnego zadłużenia; Oprocentowanie w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M, zwanej stawką bazową powiększoną o stałą marżę banku - Stawka bazowa określona na podstawie stawki WIBOR 3M ustalanej za okres 3 miesięcy w wysokości stawki WIBOR 3M z 20 dnia ostatniego miesiąca każdego kwartału kalendarzowego lub ostatniego dnia roboczego przed tą datą, jeżeli w danym dniu nie ma notowania i mająca zastosowanie do odsetek naliczonych, począwszy od 25 dnia tego miesiąca; Prowizja jednorazowa z tytułu udzielenia kredytu nie większa niż 0,6% kwoty kredytu; zabezpieczenie w formie weksla in blanco z deklaracją wekslową; wykorzystanie kredytu nastąpi w terminie do dnia 31.10.2007 r.. Wartość zamówienia ustalono na 199.869,06 PLN. Osoba dokonująca ustalenia wartości zamówienia - Daniel Urbańczyk.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66130000-0
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: wykorzystanie kredytu do dnia 31 października 2007 r. Okres kredytowania do dnia 31 maja 2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art.24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą się jedynie ubiegać wykonawcy, którzy nie pozostają w stosunku zależności lub dominacji z innymi oferentami lub osobami biorącymi udział w postępowaniu po stronie zamawiającego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 marca 1991 roku Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi i o funduszach powierniczych (Dz.U. Nr 58, poz. 239 z późniejszymi zmianami).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Weryfikacja wskazanych powyżej warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczenia składanego przez wykonawcę zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie następujących dokumentów: referencje potwierdzające współpracę z jednostkami samorządu terytorialnego. Powyższe referencje muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena kredytu.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kobylance ul. Szkolna 12 73-108 Kobylanka pokój nr 4, lub drogą elektroniczną.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 088.10.2007 godzina 15:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Kobylance, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Załączniki do pobrania
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
SIWZ (PDF, 337.82Kb) | 2007-10-01 16:53:12 | 214 |
Wyjaśnienia i modyfikacje
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
odpowiedz 03 10 2007 1 (PDF, 126.41Kb) | 2007-10-03 15:05:08 | 94 | |
odpowiedz 03 10 2007 2 (PDF, 85.45Kb) | 2007-10-03 15:05:38 | 36 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej (PDF, 95.81Kb) | 2007-10-08 17:45:43 | 47 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie udzielenie zamowienia (PDF, 77.54Kb) | 2007-10-24 10:53:24 | 52 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Daniel Urbańczyk Data wytworzenia:
01 paź 2007
Osoba dodająca informacje
Adam Hendzel Data publikacji:
01 paź 2007, godz. 16:53
Osoba aktualizująca informacje
Adam Hendzel Data aktualizacji:
24 paź 2007, godz. 10:53