Dowożenie uczniów do szkół z terenu gminy Kobylanka
Urząd Zamówień Publicznych ZP-400
Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Dowożenie uczniów do szkół z terenu gminy Kobylanka
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I. ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobylanka, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, woj. zachodniopomorskie, tel. (91) 578 85 21, fax (91) 578 85 20.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylanka.pl
-
Osoba do kontaktów w imieniu zamawiającego: Joanna Baszak, ug@kobylanka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dowożenie uczniów do szkół z terenu gminy Kobylanka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego jest realizacja usługi pod nazwą: „Dowożenie uczniów w dni nauki szkolnej z terenu gminy Kobylanka do szkół w Kobylance, Kunowie i Zespole Szkół Publicznych w Reptowie od dnia 01.09.2009 r. do 30.06.2012 r.”
2. Zamówienie obejmuje dowiezienie i odwiezienie uczniów Szkoły Podstawowej w Kobylance, Kunowie i Zespole Szkół Publicznych w Reptowie w dni nauki szkolnej na dwóch trasach dowozu i odwozu, przy pomocy dwóch autobusów. Każdy autobus powinien posiadać co najmniej 46 miejsc siedzących.
3. Szacunkowa dzienna długość dwóch tras dowozu wynosi 180 km. Faktyczna długość tras będzie precyzowana w ciągu roku szkolnego i może różnić się od długości szacunkowej, przyjmowanej do ofert, do 15 %.
5. Wykonawca jest zobowiązany w przypadku awarii autobusu, niezwłocznie zapewnić autobus zastępczy na własny koszt.
6. Rozkład jazdy dowozów szkolnych dostarczy Zamawiający z początkiem każdego roku szkolnego, w latach 2009/2010, 2010/2011 i 2011/2012, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozkładu jazdy w czasie roku szkolnego; o zmianie poinformuje Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem. Przystanki wskaże Zamawiający.
7. Długości tras nie obejmują dojazdu autobusów do przystanków rozpoczynających trasy z siedziby Wykonawcy ani powrotu pojazdów z przystanków kończących trasy.
8. Warunki bezpieczeństwa uczniów w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania zapewnia Zamawiający w ramach obowiązkowego zapewnienia opieki.
9. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy będzie następowała w formie przelewu na podstawie comiesięcznych faktur oraz wykazu przejechanych kilometrów, wystawionych przez Wykonawcę w ostatnim dniu miesiąca, w którym wykonywany był dowóz.
10. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty wynagrodzenia w terminie 14 dni , licząc od daty doręczenia faktury wraz z wykazem przejechanych kilometrów.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wstrzymania wypłaty wynagrodzenia za dany miesiąc w przypadku, gdy wykaz, o którym mowa w ust. 3, nie zostanie doręczony lub będzie budził uzasadnione wątpliwości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00-1 - Nieregularny transport osób.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
01.09.2009 r. do 30.06.2012r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
-
Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Złożenie oświadczeń przez oferentów stwierdzające, że oferent:
-
posiada uprawnienia niezbędne do wykonania prac i czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień,
-
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, także osoby zdolne do wykonywania danego zamówienia,
-
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-
nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ustawy o zamówieniach publicznych,
-
zapoznał się z przedmiotem zamówienia, zna SIWZ i nie wnosi zastrzeżeń.
-
Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania ( lub w okresie krótszym, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) wykonał co najmniej jedną usługę porównywalną z przedmiotem zamówienia
Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
-
umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (w przypadku spółki cywilnej - umowa spółki, a w przypadku konsorcjum - umowa konsorcjum lub list intencyjny),
-
zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-
aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
zezwolenie lub licencja uprawniająca do wykonywania transportu drogowego osób,
-
wykaz wykonanych ostatnich 3 lat usług dotyczących dowozów szkolnych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena ofertowa 100%.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylanka.pl
IV.3.2) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kobylance ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka pokój nr 24 , lub drogą elektroniczną BIP Kobylanka.
IV.3.3) Termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 9.30, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Kobylance, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka.
Termin otwarcia ofert: 12.08.2009, godz. 10.30, miejsce: Urząd Gminy Kobylanka, ul. Szkolna 12, 73-108 Kobylanka, pok. Nr 25 /II piętro/.
IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Kobylanka, dn. 22.07.2009 r.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
ogloszenie (PDF, 96.61Kb) | 2009-07-23 22:45:42 | 68 |
SWZ
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
siwz (PDF, 191.56Kb) | 2009-07-23 22:45:42 | 212 |
Wynik postępowania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
wynik postepowania (PDF, 39.29Kb) | 2009-08-20 10:01:58 | 4 |
Udzielenie zamówienia
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
udzielenie zamowienia (PDF, 82.44Kb) | 2009-09-07 11:59:07 | 30 |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Joanna Baszak Data wytworzenia:
23 lip 2009
Osoba dodająca informacje
Adam Hendzel Data publikacji:
23 lip 2009, godz. 22:45
Osoba aktualizująca informacje
Adam Hendzel Data aktualizacji:
07 wrz 2009, godz. 11:59