ZARZĄDZENIE Nr 82/2015 w sprawie powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia czynności przetargowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania nawierzchni drogowej destruktem asfaltowym (frezem) w ciągu drogi Zieleniewo - Miedwiecko
ZARZĄDZENIE Nr 82/2015
WÓJTA GMINY KOBYLANKA
z dnia 07 lipca 2015 r.
w sprawie powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia czynności przetargowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania nawierzchni drogowej destruktem asfaltowym (frezem) w ciągu drogi Zieleniewo - Miedwiecko.
Zamówienie publiczne realizowane w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.000.000 euro, na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 i następnych, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - dalej ustawy Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy Pzp, pn. „Wykonanie nawierzchni drogowej destruktem asfaltowym (frezem) w ciągu drogi Zieleniewo - Miedwiecko”.
Zamówienie realizowane jest w oparciu o środki finansowe własne Gminy Kobylanka.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst: Dz. U. z 2013 r., poz. 594, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.Powołuje się komisję przetargową w składzie:
Przewodniczący: Jolanta Kazberuk – Sekretarz Gminy Kobylanka
Sekretarz: Leszek Stencel – inspektor ds. zamówień publicznych, pozyskiwania funduszy oraz inwestycji
Członek: Iwona Wróbel – Kierownik Referatu Inwestycyjno-Komunalnego
§ 2. Komisja przetargowa otrzyma następujące dokumenty dla potrzeb przeprowadzenia postępowań, tj.:
- ogłoszenie o przetargu nieograniczonym i zaproszenie do złożenia oferty,
- specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami,
- wniosek o wszczęcie postępowania, z wyszczególnioną kwotą, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień,
- druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
§ 3.Do zadań komisji przetargowej będzie należało:
- ocena złożonych ofert pod względem formalnym i merytorycznym,
- rozpatrywanie ofert niepodlegających odrzuceniu i ocena ich zgodnie z kryteriami przyjętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszeniu do składania ofert,
- przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
- przyjmowanie i analiza wnoszonych odwołań wraz z przygotowaniem projektu odpowiedzi na odwołania,
- sporządzenie odpowiedniej dokumentacji wg. druków ZP.
§ 4.Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr 66/2014 Wójta Gminy Kobylanka z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad realizacji zamówień publicznych wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylanka oraz innych jednostkach organizacyjnych Gminy Kobylanka.
§ 5.1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja dokona opublikowania ogłoszenia o wynikach postępowania, po zatwierdzeniu protokołu przez Wójta Gminy Kobylanka.
3. Komisja zakończy pracę po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą.
§ 6.Niezbędną obsługę pracy Komisji zapewni p. Leszek Stencel.
§ 7.W uzasadnionych przypadkach upoważnia się Przewodniczącego komisji do zasięgania opinii innych ekspertów lub biegłych.
§ 8.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Kobylanka
Mirosław Przysiwek
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Mirosław Przysiwek Data wytworzenia:
23 lip 2015
Osoba dodająca informacje
Krzysztof Flejszman Data publikacji:
23 lip 2015, godz. 08:19
Osoba aktualizująca informacje
Krzysztof Flejszman Data aktualizacji:
23 lip 2015, godz. 08:19