Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Kobylance

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

ZARZĄDZENIE Nr 82/2015 w sprawie powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia czynności przetargowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania nawierzchni drogowej destruktem asfaltowym (frezem) w ciągu drogi Zieleniewo - Miedwiecko

ZARZĄDZENIE Nr 82/2015

WÓJTA GMINY KOBYLANKA

z dnia 07 lipca 2015 r.

w sprawie powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia czynności przetargowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia w zakresie wykonania nawierzchni drogowej destruktem asfaltowym (frezem) w ciągu drogi Zieleniewo - Miedwiecko.

Zamówienie publiczne realizowane w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.000.000 euro, na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 i następnych, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - dalej ustawy Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy Pzp, pn. „Wykonanie nawierzchni drogowej destruktem asfaltowym (frezem) w ciągu drogi Zieleniewo - Miedwiecko”.

Zamówienie realizowane jest w oparciu o środki finansowe własne Gminy Kobylanka.

 

Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst: Dz. U. z 2013 r., poz. 594, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1.Powołuje się komisję przetargową w składzie:

Przewodniczący:          Jolanta Kazberuk – Sekretarz Gminy Kobylanka

Sekretarz:                    Leszek Stencel – inspektor  ds. zamówień publicznych, pozyskiwania funduszy oraz inwestycji

Członek:                      Iwona Wróbel – Kierownik Referatu Inwestycyjno-Komunalnego

§ 2. Komisja przetargowa otrzyma następujące dokumenty dla potrzeb przeprowadzenia postępowań, tj.:

  1. ogłoszenie o przetargu nieograniczonym i zaproszenie do złożenia oferty,
  2. specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami,
  3. wniosek o wszczęcie postępowania, z wyszczególnioną kwotą, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień,
  4. druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia postępowania.

§ 3.Do zadań komisji przetargowej będzie należało:

  1. ocena złożonych ofert pod względem formalnym i merytorycznym,
  2. rozpatrywanie ofert niepodlegających odrzuceniu i ocena ich zgodnie z kryteriami przyjętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszeniu do składania ofert,
  3. przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
  4. przyjmowanie i analiza wnoszonych odwołań wraz z przygotowaniem projektu odpowiedzi na odwołania,
  5. sporządzenie odpowiedniej dokumentacji wg. druków ZP.

§ 4.Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik nr 3 do Zarządzenia Nr  66/2014 Wójta Gminy Kobylanka z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad realizacji zamówień publicznych wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylanka oraz innych jednostkach organizacyjnych Gminy Kobylanka.

§ 5.1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.

2. Komisja dokona opublikowania ogłoszenia o wynikach postępowania, po zatwierdzeniu protokołu przez Wójta Gminy Kobylanka.

3. Komisja zakończy pracę po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą.

§ 6.Niezbędną obsługę pracy Komisji zapewni p. Leszek Stencel.

§ 7.W uzasadnionych przypadkach upoważnia się Przewodniczącego komisji do zasięgania opinii innych ekspertów lub biegłych.

§ 8.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Kobylanka

Mirosław Przysiwek

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Mirosław Przysiwek

Data wytworzenia:
23 lip 2015

Osoba dodająca informacje

Krzysztof Flejszman

Data publikacji:
23 lip 2015, godz. 08:19

Osoba aktualizująca informacje

Krzysztof Flejszman

Data aktualizacji:
23 lip 2015, godz. 08:19