Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Kobylance

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

ZARZĄDZENIE NR 20/2012 w sprawie przeprowadzenia skontrum zbiorów bibliotecznych Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobylance oraz powołanie komisji skontrowej.


ZARZĄDZENIE NR 20/2012
Wójta Gminy Kobylanka
z dnia 12 marca 2012r.


w sprawie przeprowadzenia skontrum zbiorów bibliotecznych Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobylance oraz powołanie komisji skontrowej.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142 poz. 1591 z póź.zm.), w związku z § 30 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 29 pażdziernika 2008r. w sprawie sposobu ewidencji materiałów bibliotecznych (Dz. U. Nr 205 poz. 1283) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuję komisję do przeprowadzenia skontrum zbiorów Gminnej Biblioteki Publicznej w Kobylance.
§ 2. Przeprowadzenie skontrum zbiorów biblioteki w terminie od 19 marca 2012r. do 30 marca 2012 roku,

§ 3. 1. W skład Komisji skontrowej wchodzą:
1) Helena Kimon Przewodnicząca Komisji
2) Małgorzata Dziwińska Członek Komisji
3) Piotr Malinowski Członek Komisji

§ 4. Skontrum, o którym mowa w § 1 i § 2 należy przeprowadzić na podstawie Regulaminu Działania Komisji Skontrowej stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 

 

 

Wójt Gminy

Andrzej Kaszubski


 

 

Załącznik do Zarządzenie Nr20/2012
z dnia 12 marca 2012r.

 

REGULAMIN
KOMISJI SKONTROWEJ W GMINNEJ BIBLIOTECE PUBLICZNEJ W KOBYLANCE

 

1. Zadaniem komisji jest przeprowadzenie kontroli całości materiałów bibliotecznych w terminie od 19 marca 2012r. do 30 marca 2012r..
2. Skontrum obejmuje materiały biblioteczne znajdujące się w bibliotece oraz wypożyczone czytelnikom.
3. Podczas skontrum należy:
1) porównać zapisy inwentarzowe ze stanem faktycznym materiałów;
2) ustalić i wyjaśnić zaistniałe różnice między zapisami inwentarzowymi a stanem faktycznym zbiorów;
3) ustalić ewentualne braki.
4. Podstawę przeprowadzenia skontrum stanowią zapisy dokonane w :
1) księgach inwentarzowych;
2) katalogu topograficznego.
a dla materiałów wypożyczonych:
1) karty czytelników;
2) karty książki

5. Czynności związane z porównaniem zapisów inwentarzowych ze stanem faktycznym zbiorów należy zakończyć do dnia 30 marca 2012r.

6. Po zakończeniu kontroli Komisja Skontrowa sporządza w dwóch egzemplarzach protokół, który powinien zawierać:
1) Ustalenia dotyczące stanu ewidencji i stanu faktycznego materiałów bibliotecznych;
2) Stwierdzenie liczby ewentualnych braków i ich wartości;
3) Wnioski wraz z uzasadnieniem w sprawie nieodnalezionych braków materiałów.
7. Do protokołu należy dołączyć:
1) wykaz braków względnych;
2) wykaz braków bezwzględnych;
3) niniejsze zarządzenie wraz z regulaminem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Andrzej Kaszubski

Data wytworzenia:
15 mar 2012

Osoba dodająca informacje

Adam Hendzel

Data publikacji:
15 mar 2012, godz. 20:40

Osoba aktualizująca informacje

Adam Hendzel

Data aktualizacji:
15 mar 2012, godz. 20:41