Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Kobylance

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kobylanka z dnia 15.10. i 22.10. 2009 r.


Protokół

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Kobylanka z dnia 15.10. i 22.10. 2009 r.

Kontrolę przeprowadził zespół w składzie:

  1. Ireneusz Siwiec - Przewodniczący Komisji

  2. Krzysztof Kleinowski - członek Komisji

  3. Waldemar Michalski - członek Komisji

  4. Andrzej Suchta - członek Komisji

W posiedzeniu uczestniczyli także : wójt gminy - p. Andrzej Kaszubski i przewodnicząca Rady Gminy - Irena Rybarczyk

Celem Komisji była kontrola realizacji wydatków związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu Gminy od początku roku do dnia kontroli ze szczególnym uwzględnieniem wydatków na rozmowy telefoniczne.

Kontrolą objęto wybrane wydatki związane z bieżącą działalnością Urzędu Gminy tj.:

- ryczałty za korzystanie z samochodów prywatnych do celów służbowych

- obsługa prawna

- usługi pocztowe

- usługi informatyczne

- opinia biegłego sądowego

- wydatki na cele reprezentacyjne

- zakupy środków czystości i ręczników dla pracowników urzędu

- zakupy artykułów biurowych

- rachunki telefoniczne

Ustalenia Komisji:

1. Korzystanie z prywatnych samochodów do celów służbowych odbywa się na podstawie Umów na użyczenie samochodu osobowego stanowiącego własność pracownika do zaspokojenia komunikacyjnych celów służbowych.

Umowy te określają miesięczne limity kilometrów jazd lokalnych na terenie gminy. Zawarto je z 8 pracownikami Urzędu Gminy:

Andrzej Kaszubski - wójt gminy - limit 300 km / miesiąc

Tadeusz Lubert- zastępca wójta - 300 km

Daniel Urbańczyk - skarbnik - 150 km

Zbigniew Sroczyk- inspektor ds. inwestycji - 200 km

Marcin Lewicki - inspektor ds. ochrony środowiska i rolnictwa- 300 km

Zbigniew Pietruszka -konserwator- 200 km

Henryk Kowalik - robotnik gospodarczy - 300 km

Iwona Wróbel - referent ds. zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych oraz gospodarki komunalnej i ochrony p.-poż. - 150 km

2. Obsługę prawną gminy zapewniają dwie kancelarie prawne. Miesięczny łączny koszt obsługi prawnej wynosi 4.514 zł .

3. Środki czystości i środki ochrony indywidualnej wydawane są pracownikom Urzędu Gminy na podstawie Norm przydziału środków higieny osobistej zawartych w Zarządzeniu nr 12/ 2008 Wójta Gminy Kobylanka z dnia 24.11.2008 r. w sprawie zaopatrzenia pracowników w odzież i obuwie robocze, środki ochrony indywidualnej , środki czystości oraz zasad gospodarowania odzieżą.

Jednocześnie, zgodnie z Art.233 Kodeksu Pracy, Urząd Gminy zapewnia pracownikom odpowiednie urządzenia higieniczno-sanitarne oraz dostarcza niezbędne środki higieny osobistej w sposób ogólnodostępny i nieograniczony.

4. Koszty Urzędu Gminy w zakresie :

- zakupu usług telefonii komórkowej w okresie I - IX. 2009 r. wyniosły 9.466,06 zł

- zakupu usług telefonii stacjonarnej w okresie I - IX.2009 r. wyniosły 6.243,15 zł

Zakupu usług telefonii komórkowej Gmina dokonuje u dwóch operatorów : Orange i Era

Użytkowanie telefonów komórkowych odbywa się w oparciu o Zarządzenie Nr 101/09 Wójta Gminy Kobylanka z dnia 08 października 2009 r. w sprawie ustalenia zasad korzystania ze służbowych i prywatnych telefonów komórkowych przez pracowników Urzędu

Gminy.

Zgodnie z tym Zarządzeniem, korzystanie z telefonów komórkowych do celów służbowych odbywa się na podstawie umowy użyczenia. Zawartych jest 10 takich umów, i tak:

kwota abonamentu limit kwotowy

Andrzej Kaszubski - wójt gminy 114,50 zł bez limitu kwotowego

Tadeusz Lubert - zastępca wójta 120,00 zł 180,00 zł

Jolanta Kazberuk - sekretarz gminy 120,00 zł 180,00 zł

Daniel Urbańczyk - skarbnik 120,00 zł 180,00 zł

Grzegorz Pietrek - komendant straży 120,00 zł do kwoty abonamentu

Irena Rybarczyk - przewodn. RG 40,00 zł 100,00 zł

Stanisław Królak - kierowca ----- 50,00 zł

Zbigniew Pietruszka - konserwator ----- 25,00 zł

Marcin Lewicki - inspektor ochr. środ. ----- 20,00 zł

Iwona Wróbel - ref, ds. zarz. kryzys. ----- 24,00 zł

Za okres I -VI. 2009 r. zafakturowano 513,19 zł tytułem zwrotu kosztów za przekroczone limity.

Wnioski:

Wydatki na bieżącą działalność Urzędu Gminy Komisja uznaje za zasadne i celowe.

Komisja nie stwierdziła nieprawidłowości i w związku z tym nie wydała żadnych zaleceń

Podpisy komisji:

Ireneusz Siwiec - .........................................

Krzysztof Kleinowski - ..........................................

Waldemar Michalski - ...........................................

Andrzej Suchta - ..............................................


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Joanna Baszak

Data wytworzenia:
21 gru 2009

Osoba dodająca informacje

Adam Hendzel

Data publikacji:
21 gru 2009, godz. 10:11

Osoba aktualizująca informacje

Adam Hendzel

Data aktualizacji:
21 gru 2009, godz. 10:11