Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Kobylance

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

PROTOKÓŁ z XVI Sesji Rady Gminy Kobylanka odbytej w dniu 31 stycznia 2008 r.


PROTOKÓŁ

z XVI Sesji Rady Gminy Kobylanka

odbytej w dniu 31 stycznia 2008 r.

Przewodnicząca Rady Gminy Irena Rybarczyk o godz. 9.00 otworzyła XVI Sesję Rady Gminy witając wszystkich radnych i przybyłych na sesję. Oświadczyła, że zgodnie z listą obecności aktualnie w posiedzeniu uczestniczy 13 radnych, co wobec ustawowego składu Rady Gminy wynoszącego 15 radnych stanowi kworum pozwalające na podejmowanie prawomocnych uchwał - lista obecności zał. Nr 1.

Nieobecni: radna Marzena Kosiacka i radny Janusz Kowaliński.

W posiedzeniu udział wzięli Wójt Gminy Andrzej Kaszubski, Z-ca Wójta Tadeusz Lubert, Skarbnik Gminy Daniel Urbańczyk oraz Pełnomocnik Wójta Ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii Robert Bartosik.

Ad. 2

Zatwierdzenie protokołu z XV Sesji rady Gminy z dnia 29 grudnia 2007 r.

Powyższy protokół został przyjęty w następujący sposób: za-10, przeciw - 0, wstrzymało się- 3 przy 13 obecnych podczas głosowania /głosowanie imienne zał. Nr 2/.

Protokół został przyjęty.

Ad. 3

Informacja o bieżącej pracy Wójt Gminy i działalności Urzędu Gminy w Kobylance oraz informacja dotycząca realizacji uchwał podjętych przez Radę.

Wójt Gminy Andrzej Kaszubski poinformował o następujących sprawach:

1. W Urzędzie trwa kompleksowa kontrola zewnętrzna, aktualnie jesteśmy po I etapie kontroli z czego jest protokół pokontrolny.

2. Odbyły się warsztaty, w których udział wzięli: Wicedyrektor Euroregionu Pomerania, przedstawiciele z Boizenburga, przedstawiciele stowarzyszeń z terenu gminy. Tematem warsztatów było przygotowanie miękkich projektów w sprawie pozyskania środków finansowych.

3. Odbyły się zebrania wiejskie w sprawie dróg w miejscowościach: Niedźwiedź, Reptowo, Morzyczyn.

4. Od 1.01.2008 r. nastąpiła zmiana w dowozie uczniów do szkół. Odbył się przetarg, w którym wygrało Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Stargardzie. Transport obsługiwany jest przez dwa autobusy z zewnątrz i jeden autobus gminny. Gminny autobus jest do dyspozycji szkół bezpłatnie na wyjazdy w ramach zajęć dydaktycznych ( np. wyjazdy do kina, teatru, zawody sportowe), natomiast autobusy z PKS Stargard za odpłatnością.

5. Ze względu na warunki ekonomiczne (wysoki koszt utrzymania) została podjęta decyzja o sprzedaży dwóch autobusów gminnych : Jelcz PR 110 za cenę ok. 5.900,00 zł i Autosan H-6 za cenę ok. 24.000 zł (ceny zostały przygotowane przez rzeczoznawcę).

6. Odbył się konkurs na stanowisko ds zarządzania kryzysowego i gospodarki komunalnej. Do konkursu przystąpiło 5 kandydatów, spośród których został wybrany p. Szczepan Proszowski.

7. Podjęto decyzję w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko inspektora ds. podatków.

8. Został wprowadzony nowy schemat organizacyjny Urzędu Gminy.

9. Ogłoszono przetarg na gazyfikację gminy.

10.Został zgłoszony akces na pozyskanie środków unijnych na realizację zadania „Boisko w każdej gminie”. Aktualnie brak jest szczegółów w jakiej formie to będzie się odbywać.

11. Do 15.02.2008 r. otrzymamy nową koncepcję na kanalizację.

12. Powołana została komisja do przejęcia od GDDKiA drogi nr 10.

13. Uczestniczyłem w spotkaniu „Inicjatyw na terenie wsi” dotyczy przedszkoli wiejskich, których utrzymanie spadło na Gminę.

14. Odbyło się spotkanie w sprawie zaopatrzenia gminy wodę. W spotkaniu uczestniczyła Gmina Kobylanka, Gmina Stare Czarnowo i Miasto Szczecin. Na spotkaniu została przedstawiona nowa koncepcja, zaopatrzenia gminy w wodę.

15. Odbyło się spotkanie z przedstawicielami zarządu dróg powiatowych i mieszkańcami Wielichówka i Cisewa, Morzyczyna. Skończyło się na deklaracjach, gdyż środki na gminę Kobylanka nie zostały przez Starostwo uwzględnione w budżecie 2008 na drogi powiatowe.

Zostały uwzględnione środki finansowe na ciągi piesze.

Została zgłoszona przez nas sprawa ewentualnego przejęcia od Starostwa dróg, na które gmina może pozyskać środki z fuduszu Rozwój Obszarów Wiejskich.

16.Odbyło się spotkanie z wszystkimi przedstawicielami pracującymi z dziećmi (Dyrektorzy Szkół, Kierownik Biblioteki, Dyrektor GOK, z przedstawicielem „STOKROTKI” w sprawie organizacji ferii. Podczas wspólnej dyskusji został utworzony jeden wspólny program. Ferie odbywać się będą w świetlicach od godz. 10.00 do 14.00, natomiast na bazie GOK-u od godz. 15.00 do godz. 19.00. Są zaplanowane wyjazdy do kina, na basen.

Ad. 4

Informacja o bieżącej działalności Przewodniczącej Rady Gminy.

Przewodnicząca Rady Gminy Irena Rybarczyk poinformowała o następujących sprawach:

1. Do Biura Rady wpłynął wyciąg z protokołu Nr III/1/08 Komisja Bezpieczeństwa Publicznego Starostwa Powiatowego z dnia 25 stycznia 2008 r. w sprawie ruchu pieszego w Reptowie. Protokół stanowi zał. Nr 3.

2. Do Biura Rady wpłynęło pismo od mieszkańców ul. Paprociowej w Morzyczanie w sprawie podatku od nieruchomości, które zostało odczytane. Pismo stanowi zał. Nr 4. Przewodnicząca poinformowała, że odpowiedź zostanie przygotowana przez prawnika,.

3. Do Biura Rady wpłynęły do wiadomości dwa pisma:

a) pismo Parafialnego Oddziału Akcji Katolickiej Parafii Rzymsko-Katolickiej w Kobylance w sprawie stanowiska o zaniechanie przydzielania zezwolenia na prowadzenie sprzedaży w sklepach w pobliżu kościołów i placówek oświatowo - kulturalnych alkoholu i piwa na terenie gminy Kobylanka /zał. Nr 5/,

b) pismo Rady przy Kościele Filialnym w Reptowie Parafii Kobylanka w sprawie wydania zezwolenia na sprzedaż alkoholu w nowym budynku /sklepie/ w Reptowie /zał. Nr 6/.

4. Przewodnicząca przypomniała o obowiązku złożenia oświadczenia lustracyjnego.

Została ogłoszona 5 min. przerwa.

Ad. 5

Interpelacje i zapytania.

Radny Krzysztof Kleinowski - „ponowmie zgłaszam problem dziur w jezdni, przestawienia przystanku autobusowego i odbioru techn. świetlicy w Motańcu”

Radna Ewa Bejster - zgłosiła aby remonty dróg były realizowane przez specjalistyczne firmy

Radny Bogdan Poliwka - „przystanek w Zielenienie, który był zgłoszony w 2007 r. i obiecany, że będzie zrobiony w 2008 r. oraz ścieżka do P. Moryl”.

Radny Andrzej Suchta - „ jak przebiega projektowanie i modernizacja świetlicy w Reptowie”,

Radny Bronisław Tomoń - „sprawa wycinki drzew na ul. Sosnowej”

Radny Waldemar Michalski - „naprawa drogi na ul. B. Chrobrego w okolicy krzyża”,

Radny Ireneusz Siwiec - „jak ma się odbywać melioracja rowów, czy mieszkańcy mają to zadanie robić we własnym zakresie”,

Radna Jolanta Mitura - `naprawa przepustu pod drogą, naprawa drogi - duża dziura, świetlica wymaga pilnego remontu w Rekowie”,

Radna Anna Liśkiewicz - „przepust przy przejeździe kolejowym wymaga naprawy”,

Radny Zbigniew Drohomirecki - „drzewa na drodze powiatowej Niedźwiedź - Sowno zostały zaznaczone. Proszę wystosować pismo z zapytanie kiedy nastąpi wycinka”.

Ad. 6

Gminny program profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych na rok 2008 oraz sprawozdanie za rok 2007.

Sprawozdanie z przebiegu działania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Pełnomocnika Wójta ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Narkomanii na terenie Gminy Kobylanka za rok 2007 przedstawił P. Robert Bartosik. Sprawozdanie stanowi zał. Nr 7.

Radny Andrzej Suchta pytanie skierował do P. Bartosika w sprawie wskaźnika alkoholizmu w gminie Kobylanka, rośnie czy maleje?

Przewodnicząca Rady Gminy Irena Rybarczyk:

1) czy wśród naszej młodzieży odnotowano problem narkomanii ?

Radna Anna Liśkiewicz - sprawa podawania alkoholu, sklepy nie mają zgody na spożycie przy sklepie., a jest to częstm zjawiskiem w naszej gminie.

P. Robert Bartosik - jeżeli chodzi o statystykę spożycia alkoholu i problemu alkoholizmu na terenie gminy to rośnie.

W sprawie narkotyków przeprowadzone zostały rozmowy z rodzicami. Sprawa podawania alkoholu w sklepie jest uzależniona od uzyskania zgody przez sanepid.

Podczas kontroli wszyscy sprzedawcy zostali poinformowani, że w przypadku nieprawidłowości sprzedaży alkoholu, sprawa będzie zgłaszana do inspekcji handlowej.

Radna Anna Liśkiewicz - ile jest sklepów, które posiadają zgodę na spożycie przy sklepie.

P. Robert Bartosik - nie ma takiego sklepu na terenie gminy. Sprzedawcy zostali poinformowani, że sprzedaż alkoholu i zarazem spożycie pod sklepem jest zakazane.

Ad.7

Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2008 /projekt nr 87/07/.

P. Rober Bartosik omówił projekt uchwały /zał. Nr 8/

Przewodniczący Komisji ds. Społecznych Bronisław Tomoń przedstawił pozytywna opinię komisji.

Rada Gminy w obecności 13 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XVI/96/08 /głosowanie imienne zał. Nr 9/ w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na rok 2008 /zał. Nr 10/.

Ad. 8

Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Kobylanka na 2008 rok / projekt nr 104/08/.

Skarbnik Gminy Daniel Urbańczyk omówił projekt uchwały /zał. nr 11/.

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki przedstawił pozytywna opinię powyższego projektu uchwały.

Rada Gminy w obecności 13 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XVI/97/08 /głosowanie imienne zał. Nr 12/ w sprawie zmiany budżetu Gminy Kobylanka na 2008 rok /zał. Nr 13/.

Ad. 9

Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Kobylanka na 2008 rok /projekt nr 105/08/.

Skarbnik Gminy Daniel Urbańczyk omówił projekt uchwały /zał. nr 14/.

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki przedstawił pozytywna opinię powyższego projektu uchwały.

Rada Gminy w obecności 13 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XVI/98/08 /głosowanie imienne zał. Nr 15/ w sprawie zmian w budżecie Gminy Kobylanka na 2008 rok /zał. Nr 16/.

Ad. 10

Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego zobowiązania finansowego /projekt nr 106/08/.

Skarbnik Gminy Daniel Urbańczyk omówił projekt uchwały /zał. nr 17/.

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki przedstawił pozytywna opinię powyższego projektu uchwały.

Rada Gminy w obecności 13 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XVI/99/08 /głosowanie imienne zał. Nr 18/ w sprawie zaciągnięcia długoterminowego zobowiązania finansowego /zał. Nr 19/.

Została ogłoszona 10 min. przerwa.

Ad. 11

Podjęcie uchwały w sprawie określenia, w drodze regulaminu niektórych składników wynagradzania nauczycieli oraz wysokości i warunków przyznawania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach na terenie Gminy Kobylanka /projekt nr 103/08/.

Wójt Gminy Andrzej Kaszubski omówiła projekt uchwały /zał. Nr 20/.

Poinformował, że Komisja Rozwoju Gospodarczego i Finansów została poinformowana o autopoprawce do uchwały dotyczącej zmiany wysokości dodatku za wychowawstwo z 75 na 90 złotych.

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki przedstawił pozytywną opinię projektu uchwały uwzględniającą wniesioną przez Wójta autopoprawkę.

Przewodniczący Komisji ds. Społecznych Bronisław Tomoń poinformował, że członkowie komisji posiłkowali się opiniami dyrektorów szkół. Wobec powyższego komisja opiniuje projekt uchwały pozytywnie.

Radna Maria Szyndlarewicz zgłosiła wnioski:

1) wniosek nr 1

Dotyczy rozdziału V Dodatek za wychowawstwo - radna Maria Szyndlarewicz proponuje wpis 7% a nie kwotę 90 złotych

2) wniosek nr 2

Dotyczy rozdziału VI Dodatek za sprawowanie funkcji opiekuna stażu - radna Maria Szyndlarewicz proponuje wpis 5 %, a nie kwotę 50 złotych

3) wniosek nr 3

Dotyczy rozdziału X Dodatki socjalne-dodatek mieszkaniowy i wiejski -radna Maria Szyndlarewicz proponuje :

§ 24.2. Wysokość nauczycielskiego dodatku mieszkaniowego, w zależności od liczby osób w rodzinie uprawnionego nauczyciela, wynosi miesięczne:

  1. przy jednej osobie w rodzinie - 6%

  2. przy dwóch osobach w rodzinie - 8%

  3. przy trzech osobach w rodzinie - 10%

  4. przy czterech i więcej osobach w rodzinie - 12 %.

Powyższe wnioski stanowią zał. Nr 21.

Przewodnicząca Rady Gminy Irena Rybarczyk poddała pod głosowanie wnioski zgłoszone przez radną M. Szyndlareewicz :

1) wniosek nr 1 został przegłosowany w następujący sposób: za-1, przeciw-9, wstrzymało się -3, w obecności 13 radnych.

Wniosek nr 1 został odrzucony.

2) wniosek nr 2 został przegłosowany w następujący sposób: za-1, przeciw-9, wstrzymało się -3, w obecności 13 radnych.

Wniosek nr 2 został odrzucony.

3) wniosek nr 3 został przegłosowany w następujący sposób: za-1, przeciw-9, wstrzymało się-3, w obecności 13 radnych.

Wniosek nr 3 został odrzucony.

Rada Gminy w obecności 13 radnych podjęła w następujący sposób : za-12, przeciw-1, wstrzymało się-0 - uchwałę Nr XVI/100/08 /głosowanie imienne zał. Nr 22/ w sprawie określenia, w drodze regulaminu niektórych składników wynagradzania nauczycieli oraz wysokości i warunków przyznawania nagród dla nauczycieli zatrudnionych w szkołach na terenie Gminy Kobylanka /zał. Nr 23/.

Ad. 12

Podjęcie uchwały w sprawie uznania terenu za park gminny /projekt nr 100/08/.

Wójt Gminy Andrzej Kaszubski omówił powyższy projekt uchwały /zał. Nr 24/.

Poinformował, że projekt uchwały został przyjęty przez zebranie wiejskie oraz ma pozytywną opinię Rady Sołeckiej.

Przewodniczący Komisji ds. Społecznych przedstawił pozytywną opinię powyższego projektu uchwały.

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki przedstawił pozytywna opinię powyższego projektu uchwały.

Rada Gminy w obecności 13 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XVI/101/08 /głosowanie imienne zał. Nr 25/ w sprawie uznania terenu za park gminny /zał. Nr 26/.

Ad. 13

Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości stanowiących mienie gminy /projekt nr 101/08/.

Wójt Gminy Andrzej Kaszubski omówił powyższy projekt uchwały /zał. Nr 27/.

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki przedstawił pozytywna opinię powyższego projektu uchwały.

Rada Gminy w obecności 13 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XVI/102/08 /głosowanie imienne zał. Nr 28/ w sprawie zbycia nieruchomości stanowiących mienie gminy /zał. Nr 29/.

Ad. 14

Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości stanowiących mienie gminy /projekt nr 102/08/.

Wójt Gminy Andrzej Kaszubski omówił powyższy projekt uchwały /zał. Nr 30/.

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki przedstawił pozytywna opinię powyższego projektu uchwały.

Rada Gminy w obecności 13 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XVI/103/08 /głosowanie imienne zał. Nr 31/ w sprawie zbycia nieruchomości stanowiących mienie gminy /zał. Nr 32/.

Ad. 15

Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylanka /projekt nr 107/08/.

Wójt Gminy Andrzej Kaszubski omówił powyższy projekt uchwały /zał. Nr 33/.

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki przedstawił pozytywna opinię powyższego projektu uchwały.

Rada Gminy w obecności 13 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XVI/104/08 /głosowanie imienne zał. Nr 34/ w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylanka /zał. Nr 35/.

Ad. 16

Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylanka /projekt nr 108/08/.

Wójt Gminy Andrzej Kaszubski omówił powyższy projekt uchwały /zał. Nr 36/.

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki przedstawił pozytywną opinię powyższego projektu uchwały.

Rada Gminy w obecności 13 radnych jednogłośnie podjęła uchwałę Nr XVI/105/08 /głosowanie imienne zał. Nr 37/ w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Kobylanka /zał. Nr 38/.

Ad. 17

Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stawki procentowej opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości /projekt nr 99/07/.

Wójt Gminy Andrzej Kaszubski omówił powyższy projekt uchwały /zał. Nr 39/

Przewodniczący Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów Zbigniew Drohomirecki zgłosił wniosek o oddaleniu powyższego projektu uchwały, ponieważ decyzja o podjęciu opłaty adjacenckiej jest sprawą wymagającą wnikliwego przeanalizowania pod kątem ewentualnych skutków finansowych i społecznych.

Przewodnicząca Rady Gminy Irena Rybarczyk poddała pod głosowanie wniosek w sprawie oddalenia projektu powyższej uchwały. Wniosek został jednogłośnie oddalony w obecności 13 radnych.

Powyższa uchwała została oddalona do ponownego rozpatrzenia.

Ad. 18

Sprawozdanie z działalności Rady Gminy w roku 2007:

Sprawozdanie z działalności Rady Gminy odczytała Przewodnicząca rady Gminy Irena Rybarczyk, zał. Nr 40.

a) Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej w roku 2007 odczytał Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Ireneusz Siwiec /zał. Nr 41/.

b) Sprawozdanie z Komisji Rozwoju Gospodarczego i Finansów w roku 2007 odczytał Przewodniczący Komisji Zbigniew Drohomirecki /zał. Nr 42/.

c) Sprawozdanie z Komisji ds. Społecznych w roku 2007 odczytał Przewodniczący Komisji Bronisław Tomoń /zał. Nr 43/.

Została ogłoszona 5 min. przerwa.

Ad. 19

Odpowiedzi na złożone interpelacje i zapytania.

Wójt Gminy Andrzej Kaszubski udzielił odpowiedzi na złożone interpelacje i zapytania.:

1) dla radnego Krzysztofa Kleinowskiego -

- naprawa dziur w drodze w Motańcu -„Zarząd Dróg Powiatowych obiecał naprawić dziury, naprawiono tylko część, a reszta pozostała. Będziemy monitować w tej sprawie.”

Odpowiedzi udzielił Z-ca Wójta Tadeusz Lubert

- odbiór świetlicy w Motańcu- „ wykonawca, który podjął się dokończenia inwestycji nie wykonał tego zadania do końca. Są do wykonania roboty zewnętrzne, których nie można w chwili obecnej wykonywać. Należy poczekać na odpowiednią pogodę”

- przystanek k/Motańca - „ najprawdopodobniej to zadanie będzie musiała Gmina wykonać, ale cały czas oczekujemy, że to wykona GDDKiA”

2) dla radnej Ewy Bejster - sprawa naprawy dróg

„aby przystąpić do naprawy dróg należy ogłosić przetarg. Na wiosnę będzie dokonany przegląd dróg na terenie gminy i zostanie określone co należy w pierwszej kolejności zrobić”

Dalszych odpowiedzi udzielił Wójt Gminy:

3) dla radnego Bogdana Poliwki - przystanek w Zielenienie i ścieżka do P. Moryl.

  • „ na wiosnę będzie podjęta decyzja, które przystanki będą wykonane, są na to pewne środki w budżecie gminy”

- w dniu dzisiejszym nie ma zarządcy byłej drogi Nr 10, do chwili uregulowań, kto jest zarządcą nic nie będzie na tej drodze robione”

4) dla radnego Andrzeja Suchty - spawa świetlicy w Reptowie - „świetlica w Reptowie jest priorytetem, w m-cu marcu będą przedstawione szczegółowe informacje”

5) dla radnego Bronisława Tomonia - sprawa wycinki drzew na ul. Sosnowej -„na wycinkę Gmina posiada pozwolenie, ale w chwili obecnej Gmina nie będzie nic robiła, gdyż z informacji jaką posiada urząd wynika, że słupy energetyczne nie będą przestawiane”.

Radny Bronisław Tomoń - poinformował, że jest po rozmowie z Dyrektorem Zakładu Energetycznego, z której wynika, że słupy zostaną przestawione z chwilą kiedy Urząd dokona wycinki.

6) dla radnego Waldemara Michalskiego sprawa naprawy ul. B. Chrobrego przy krzyżu - „cały czas jest sprawa pod kontrolą, Zarząd Dróg ma drogę naprawić”

7) dla radnego Ireneusza Siwca i radnej Anny Liśkiewicz - melioracja rowów „była deklaracja, że muszą zidentyfikować studzienki, zostanie wystosowane pismo w tej sprawie”

8) dla radnej Jolanty Mitury - sprawa remontu świetlicy -„ priorytetem jest świetlica w Reptowie, ale zgodnie z obietnicą będziemy się starali przeprowadzić też remont świetlicy w Rekowie”

Odpowiedzi udzieli Z-ca Wójta T. Lubert w sprawie przepustu pod drogą i drogi w Rekowie-

„na wiosnę będzie dokonany przegląd dróg i zostanie stwierdzone co należy pilnie zrobić, natomiast sprawa przepustu pod drogą w Rekowie „z inwestorem Zakładu Wodno-Kanalizacyjnym ZWIK Szczecin zostały spisane niedoróbki do protokołu. Brak bliższych informacji w jakim terminie to zostanie wykonane”.

Ad. 20

Wolne wnioski

Radny Bronisław Tomoń - zgłosił wniosek w sprawie wyjaśnienia poprawnej nazwy sołectwa dla miejscowości Morzyczyn i Zieleniewo.

Ad. 21

Zamknięcie obrad

Wobec wyczerpania porządku obrad Przewodnicząca Rady Gminy o godz. 13.55 zamknęła XVI sesję Rady Gminy.

Protokołowała

Joanna Baszak Przewodnicząca Rady Gminy

Irena Rybarczyk

7


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Joanna Baszak

Data wytworzenia:
19 mar 2008

Osoba dodająca informacje

Adam Hendzel

Data publikacji:
19 mar 2008, godz. 12:01

Osoba aktualizująca informacje

Adam Hendzel

Data aktualizacji:
19 mar 2008, godz. 12:01