Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Kobylance

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 64/2012 w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny ofert w postępowaniu prowadzonym przez Gminę Kobylanka pn. "Prowadzenie TZA oraz zajęć profilaktyki uzależnień dla uczniów i uczennic w ramach projektu "Myślę, liczę, działam".


Zarządzenie Nr 64/2012

Wójta Gminy Kobylanka

z dnia 3 września 2012 r.

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do oceny ofert w postępowaniu prowadzonym przez Gminę Kobylanka pn. „Prowadzenie TZA oraz zajęć profilaktyki uzależnień dla uczniów i uczennic w ramach projektu „Myślę, liczę, działam”.

 

Na podstawie art. 19, art. 20 i art.21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) zarządza się , co następuje :

§ 1. Powołuję Komisję przetargową do oceny ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.: „Prowadzenie TZA oraz zajęć profilaktyki uzależnień dla uczniów i uczennic w ramach projektu „Myślę, liczę, działam” w następującym składzie :

  1. Wojciech Bereszko -Przewodniczący Komisji

  2. Dorota Frąckowiak - Sekretarz Komisji

  3. Piotr Jarząbek - Członek Komisji

 

§ 2. Do zadań komisji Przetargowej należy :

  1. Opracowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i stosowania jej ustaleń w procedurze przetargowej;

  2. Publiczne otwarcie ofert i sprawdzenie zgodności z wymaganiami,

  3. Odnotowanie w protokole postępowania przetargowego : firmy(nazwy) i adresu wykonawcy, którego oferta jest otwierana , a także daty złożenia oferty warunków oferty.

  4. Dokonania analizy i oceny ofert ze wskazaniem oferty najkorzystniejszej lub stwierdzeniem , że postępowanie nie dało rezultatu;

  5. Dokumentowanie przebiegu postępowania oraz sporządzenie protokołu
    i przedłożenie do zatwierdzenia Wójtowi Gminy.

§ 3. Komisja przetargowa działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 122/2011 Wójta Gminy Kobylanka z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad realizacji zamówień publicznych wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylanka oraz innych jednostek organizacyjnych Gminy Kobylanka w następującym okresie :

  1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.

  2. W terminie najpóźniej do dnia 2.10.2012 r. komisja dokona oceny ofert.

  3. Komisja zakończy pracę z dniem podpisania umowy.
    § 4. Komisja odrzuca ofertę nie odpowiadającą zasadom określonym w art. 89 ustawy Prawo zamówień Publicznych. Komisja ma prawo unieważnić przetarg w przypadkach określonych w art. 93 ustawy prawo zamówień publicznych.

§ 5.1. Niezbędną obsługę pracy Komisji zapewnia Zamawiający - Gmina Kobylanka.
2. Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii ekspertów w koniecznych przypadkach.

§ 6. Wyniki pracy Komisja przedstawi Wójtowi Gminy , do którego należy zatwierdzenie rozstrzygnięć komisji określonych § 2 pkt. 4 i 5 oraz ogłoszenie wyników przetargu.

§ 7. Zobowiązuje się komisję do zachowania pełnej tajności pracy i nie udostępnia dokumentacji związanych z jej pracą , za wyjątkiem przypadków przewidzianych ustawą .

§ 8 . Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy

Andrzej Kaszubski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Andrzej Kaszubski

Data wytworzenia:
24 wrz 2012

Osoba dodająca informacje

Adam Hendzel

Data publikacji:
24 wrz 2012, godz. 10:32

Osoba aktualizująca informacje

Adam Hendzel

Data aktualizacji:
24 wrz 2012, godz. 10:32