ZARZĄDZENIE Nr 25/2014 w sprawie powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia czynności przetargowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.186.000 euro, pn. ?Wykonanie ocieplenia zewnętrznego elewacji świetlicy wiejskiej w miejscowości Bielkowo Gmina Kobylanka?.
ZARZĄDZENIE Nr 25/2014
Wójta Gminy Kobylanka
z dnia 11 marca 2014 r.
w sprawie powołania Komisji przetargowej do przeprowadzenia czynności przetargowych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5.186.000 euro, pn. „Wykonanie ocieplenia zewnętrznego elewacji świetlicy wiejskiej w miejscowości Bielkowo Gmina Kobylanka”.
Zamówienie udzielane jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 i następnych, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - dalej ustawy Pzp) oraz aktów wykonawczych do ustawy Pzp.
Postępowanie realizowane jest w oparciu o umowę pomocy nr 00785-6930-UM1630337/13 z dnia 20.08.2013 r. w ramach Działania 413 „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach Działania „Odnowa i rozwój wsi” objętego PROW na lata 2007-2013, pn. „Wykonanie ocieplenia zewnętrznego elewacji świetlicy wiejskiej w miejscowości Bielkowo Gmina Kobylanka”.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (jednolity tekst: Dz. U. z 2013 r., poz. 594, z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1
Powołuje się komisję przetargową w składzie:
Przewodniczący: Jolanta Kazberuk - Sekretarz Gminy Kobylanka
Sekretarz komisji: Leszek Stencel - podinspektor ds. zamówień publicznych,
pozyskiwania funduszy oraz inwestycji
Członkowie: Iwona Wróbel - Kierownik Referatu Inwestycyjno-Komunalnego
Bartłomiej Kardas - wg udzielonego pełnomocnictwa
§ 2
Komisja przetargowa otrzyma następujące dokumenty dla potrzeb przeprowadzenia postępowań, tj.:
ogłoszenie o zamówieniu publicznym,
specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami,
wniosek o wszczęcie postępowania, z wyszczególnioną kwotą, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
druki i formularze niezbędne do przeprowadzenia postępowania.
§ 3
Do zadań komisji przetargowej będzie należało:
ocena złożonych ofert pod względem formalnym i merytorycznym,
rozpatrywanie ofert niepodlegających odrzuceniu i ocena ich zgodnie z kryteriami przyjętymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaproszeniu do składania ofert,
przygotowanie propozycji wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
przyjmowanie i analiza wnoszonych odwołań wraz z przygotowaniem projektu odpowiedzi na odwołania,
sporządzenie odpowiedniej dokumentacji wg. druków ZP.
§ 4
Komisja działa na podstawie regulaminu pracy komisji przetargowej, który stanowi załącznik nr 3 do Zarządzenia nr 122/2011 Wójta Gminy Kobylanka z dnia 9 grudnia 2011 r. w sprawie wprowadzenia zasad wykonywania ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad realizacji zamówień publicznych wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Kobylanka oraz innych jednostkach organizacyjnych Gminy Kobylanka.
§ 5
1. Komisja rozpocznie pracę z dniem powołania.
2. Komisja dokona opublikowania ogłoszenia o wynikach postępowania, po zatwierdzeniu protokołu przez Wójta Gminy Kobylanka.
3. Komisja zakończy pracę po zawarciu umowy z wybranym wykonawcą.
§ 6
Niezbędną obsługę pracy Komisji zapewni p. Leszek Stencel.
§ 7
W uzasadnionych przypadkach upoważnia się Przewodniczącego komisji do zasięgania opinii innych ekspertów lub biegłych.
§ 8
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Kobylanka
Andrzej Kaszubski
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Andrzej Kaszubski Data wytworzenia:
13 mar 2014
Osoba dodająca informacje
Adam Hendzel Data publikacji:
13 mar 2014, godz. 19:59
Osoba aktualizująca informacje
Adam Hendzel Data aktualizacji:
13 mar 2014, godz. 19:59